אודות
סוגי האבחון:
• אבחונים סטנדרטיים המקובלים בארץ ובעולם כגון אבחון הביילי (אבחון התפתחותי לגילאים 0-3.6), מבחן ויפסי III (אבחון קוגנטיבי לגילאי 2.6-7) ומבחן קאופמן (אבחון נוירו-התפתחותי לגילאי 3-12) לילדים עם קשיי התפתחות מגוונים.
מטרת האבחון היא למקד ולאפיין את הקשיים.
• אבחוני אוטיזם שימוש בכלים סטנדרטים כולל DSM V, שאלונים כגון שאלון ה- CARS, ADI R, משחק חופשי ותצפית בגן לפי הצורך.
• אבחוני קשב וריכוז הכוללים שאלון הורים גננת/מורה, שאלון קונרס, DSM V וקשיים לימודיים.
•אבחונים קוגנטיבים ומוכנות לכיתה א'
• אבחוני פגים, ללקויות מוטוריות כגון CP, DCD
• הדרת הורים, טיפולים פסיכולוגיים התפתחותיים ורגשיים
• כל האבחונים תקפים לצורך ועדות השמה, ועדות שילוב, השמות לגנים טיפולים, גנים שפתיים, גנים למעוכבי התפתחות, סיוע בגן (גננת שיח) וקבלת סייעת בגן.
• אבחונים סטנדרטיים המקובלים בארץ ובעולם כגון אבחון הביילי (אבחון התפתחותי לגילאים 0-3.6), מבחן ויפסי III (אבחון קוגנטיבי לגילאי 2.6-7) ומבחן קאופמן (אבחון נוירו-התפתחותי לגילאי 3-12) לילדים עם קשיי התפתחות מגוונים.
מטרת האבחון היא למקד ולאפיין את הקשיים.
• אבחוני אוטיזם שימוש בכלים סטנדרטים כולל DSM V, שאלונים כגון שאלון ה- CARS, ADI R, משחק חופשי ותצפית בגן לפי הצורך.
• אבחוני קשב וריכוז הכוללים שאלון הורים גננת/מורה, שאלון קונרס, DSM V וקשיים לימודיים.
•אבחונים קוגנטיבים ומוכנות לכיתה א'
• אבחוני פגים, ללקויות מוטוריות כגון CP, DCD
• הדרת הורים, טיפולים פסיכולוגיים התפתחותיים ורגשיים
• כל האבחונים תקפים לצורך ועדות השמה, ועדות שילוב, השמות לגנים טיפולים, גנים שפתיים, גנים למעוכבי התפתחות, סיוע בגן (גננת שיח) וקבלת סייעת בגן.
תמונה של המכון